با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن ارزیابی محیط زیست ایران
جغرافیا و برنامه ریزی شهری
ارزیابی ظرفیت‌های بوم‌شناختی در ارتقای برند بازار شهر تبریز

محمد حسن یزدانی؛ حسین سعدلونیا؛ قاسم زارعی؛ رحیم حیدری چیانه

دوره 15، شماره 2 (پیاپی 35) ، شهریور 1403، ، صفحه 83-102

https://doi.org/10.30473/grup.2023.54292.2536

چکیده
  هدف از مطالعه حاضر، ارزیابی ظرفیت‌های بوم‌شناختی و تأثیر آن در ارتقاء برند بازار شهر تبریز می‌باشد. این پژوهش با رویکرد پژوهشی ترکیبی با طرح متوالی اکتشافی (ابتدا روشی کیفی و سپس روشی کمی) انجام ‌شده است. در مرحلۀ اول، برای استخراج الگوی زمینه‌گرایی فضاهای تجاری سنتی که پیش ‌از این الگویی در این مورد وجود نداشت با متخصصان مصاحبه ...  بیشتر